loading...
افسون
admin بازدید : 355 شنبه 27 اسفند 1401 نظرات (0)

کاشت مو یا کاشت مو می تواند به طور موثر طاسی را درمان کند. تکنیک مورد استفاده در اولویت در مطب ما پیوند مو F.U.E (استخراج واحد فولیکولی) است.

F.U.E شامل گرفتن پیوندها یک به یک و کاشت مجدد هر واحد فولیکولی در نواحی طاس است و اجازه می دهد تا یک نتیجه طبیعی به دست آید.

اهداف کاشت مو چیست؟
تراکم رضایت بخشی مو را بر روی جمجمه بازیابی کنید
مناطق طاسی را بپوشانید
نتیجه طبیعی به دست آورید
کاندیدای کاشت مو چه کسانی هستند؟
همه بیماران با ریزش موی قابل توجه یا طاسی قابل توجه جمجمه: خلاء و تونسور.

این ریزش مو می تواند با ناراحتی زیبایی شناختی و عواقب روانی همراه باشد.

بهترین نامزدها بالای 20 سال سن خواهند داشت. قبل از 20 سالگی، دشوار است که بدانید در آینده چقدر مو از دست خواهید داد. اکثر بیماران مسن‌تر در حال حاضر نشانه‌هایی از طاسی با الگوی مردانه یا زنانه را نشان می‌دهند، که پیش‌بینی ریزش مو در آینده را برای جراحان آسان‌تر می‌کند و خط مویی ایجاد می‌کند که در طول زمان طبیعی به نظر می‌رسد. شما همچنین به موهای سالم کافی برای برداشتن توسط جراح نیاز دارید. اگر پوست سر شما در حال نازک شدن است یا در حال حاضر ریزش موی شدید دارید، ممکن است محل اهداکننده کافی برای کاشت مو موفق نداشته باشید.

به طور کلی، جراحی کاشت مو بیشتر در مردان (62 درصد از بیماران) انجام می شود.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟
قبل از مداخله

 

2 مشاوره پزشکی جراحی زیبایی برای تجزیه و تحلیل ریزش مو و طبقه بندی طاسی شما.
جراح شما یک برنامه درمانی متناسب با مورد شما پیشنهاد می کند.
ترک سیگار
قطع مصرف داروهای ضد التهاب و ضد انعقاد
دو روش اصلی ترمیم مو وجود دارد: پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE).

با روش FUT (گاهی اوقات جراحی نواری نامیده می شود)، جراح کاشت مو یک برش با چاقوی جراحی ایجاد می کند و نواری از پوست با موهای سالم را از پشت سر شما برمی دارد. برش توسط مو بسته و پنهان می شود. این تکنیک امکان به دست آوردن تعداد زیادی گرافت زنده را فراهم می کند که استخراج شده و در ناحیه گیرنده پیوند می شوند.

با FUE موها را یکی یکی می گیریم، بنابراین جای زخم خطی قابل مشاهده نیست. به خاطر داشته باشید که اگر پیوند FUE را انتخاب کنید، جراح معمولاً ناحیه اهداکننده را قبل از کشیدن مو می‌تراشد، بنابراین باید برای این عمل برنامه‌ریزی کنید. با این حال، اگر موهایی با طول کافی دارید، امکان بهره مندی از FUE "بدون اصلاح" وجود دارد.

کاشت مو با بی حسی موضعی انجام می شود. پس از اینکه گرافت ها از ناحیه اهداکننده به دست آمد، جراح سوراخ های ریزی را در ناحیه گیرنده با تیغه ها یا سوزن های ریز ایجاد می کند، سپس گرافت ها (حاوی یک تا سه تار مو) را در هر یک قرار می دهد.

نتیجه زیبایی شناسی کاشت مو کاملاً با نحوه برخورد جراح با محل های گیرنده تعیین می شود: زاویه بندی، توزیع و قرار دادن گرافت ها. تا 2000 گرافت را می توان با استفاده از این فرآیند دقیق، یک به یک پیوند زد، بنابراین کاشت مو می تواند تا هشت ساعت طول بکشد. هدف دستیابی به بهترین رشد مجدد مو با استفاده صحیح از هر پیوند است.

کاشت مو با بی حسی موضعی انجام می شود. شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد و ما قدم به قدم در اختیار شما هستیم تا بیهوشی را کامل کنیم و راحتی شما را در طول عمل تضمین کنیم.

این ناراحتی عمدتاً ناشی از چند ساعت نشستن در وضعیت است، اما ما به طور منظم استراحت خواهیم کرد.

بسته به میزان موهای کاشته شده به طور متوسط ​​بین 4 تا 8 ساعت دوام می آورد.

یک دلمه کوچک روی هر ایمپلنت تشکیل می‌شود که تقریباً بعد از دو هفته می‌ریزد.

بعد از جلسه کاشت مو، می توانید با همراهی به خانه بروید.

موهای کاشته شده از ماه سوم دوباره رشد خواهند کرد. ممکن است چندین جلسه کاشت مو در همان محل گیرنده لازم باشد تا تراکم مناسبی از موهای کاشته شده بدست آید.

کاشت مو نیاز به برش های ریز در ناحیه گیرنده دارد و هر جای زخم ایجاد شده معمولاً برای چشم نامرئی است.

انتخاب یکی یا دیگری از این دو تکنیک بسته به موارد زیر بستگی به مورد شما دارد:

ترجیح شما
شدت ریزش موهای شما در بالای سر
پیکربندی مناطق اهداکننده شما
ضخامت موهای شما
نوع مو
عواقب بعد از کاشت مو چیست؟
بهبودی به طور کلی ساده است، به خصوص در ناحیه اهدایی که گرافت ها گرفته شده است، که باید در عرض سه روز به طور کامل بهبود یابد. ممکن است شش تا هفت روز پس از کاشت مو دچار حساسیت و تورم جزئی پوست سر و همچنین پوسته پوسته شوید.

در پنج روز اول، هنگام شستن موهای خود رویکردی ملایم داشته باشید. از شامپوی ملایم استفاده کنید و موهای خود را مالش ندهید. پس از آن، می توانید با خیال راحت عادات شستشوی موهای خود را از سر بگیرید.

پس از عمل تا چند روز درد متوسطی را احساس خواهید کرد که با مصرف مسکن تسکین می یابد. لازم است قبل از شروع مجدد فعالیت های روزانه، ده روز تعطیلات را برای دوره بعد از عمل برنامه ریزی کنید.

رشد مو حتی در افرادی که ریزش مو ندارند روندی کند است.

دو تا سه هفته پس از پیوند، موهای کاشته شده می ریزند. اما نگران نباشید: آنها دوباره رشد خواهند کرد. موهای جدید سه تا چهار ماه بعد شروع به رشد می کنند و تا آخر عمر به رشد خود ادامه می دهند. حدود 6 تا 10 ماه پس از عمل، با رشد موهای جدید، نتایج واقعی را مشاهده خواهید کرد.

در عرض 10 تا 12 ماه، 90 درصد از نتایج رشد موهای جدید را خواهید دید.

پس از کاشت مو، به دلیل چرخه رشد طبیعی مو، اولین علائم رشد ممکن است سه تا چهار ماه طول بکشد. هنگامی که موهای شما شروع به رشد می کند، اثرات کامل آن حدود هشت ماه طول می کشد. حدود یک سال بعد از عمل می توانید نتیجه نهایی را ببینید

فولیکول های مو پیوند شده از نظر ژنتیکی در برابر طاسی مقاوم هستند، بنابراین در طول زندگی شما به رشد خود ادامه می دهند.

انجام چندین کاشت مو با هر بار استراحت 3 ماهه بین هر جلسه امکان پذیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 2,028